Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
1050111105   Reflexions teòriques sobre la intervenció educativa
2018-2019   Assessorament. Professorat d'educació especial
  
   15/3/2019 - 26/6/2019 (20 hores) de 16:30h a 18:30h
   C L'Alba
   c. Portolà, 6 (Barcelona) 
  
Format   Presencial
Organització   Servei Educatiu Sarrià-Sant Gervasi
  
  
  
Inscripció   12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida
  
Descripció i   Metodologia:   Continuar el treball iniciat el curs anterior sobre lectures clíniques per entendre les patologies que s'atenen al nostre centre i millorar l'autonomia personal i social dels nostre alumnes-pacients.
  
Objectius   •Lligar la teoria clínica amb la intervenció educativa
•Diferenciar les manifestacions clíniques de les diverses patologies.
•Millorar la intervenció sòcio-educativa dels nens i adolescents amb patologia mental
  
Continguts   •Patologies a la infància i l'adolescència.
•Conceptes clau de la teoria psicoanalítica.
•Recursos d'intervenció clínics i sòcio-educatius.
•Anàlisi d'experiències.
  
Formador/a   Montserrat Puig
  
Avaluació   -Millora en les intervencions a l'aula.
-Millora en la participació dels alumnes a les activitats.
-Autoavaluació dels propis professionals.
  
Requisits de  certificació   -Assistència d'un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
- Valoració d'indicadors en relació a l'aprofitament i la transferència a l'aula.
  
E-mail   crp-sarria-santgervasi@xtec.cat
  
  
Calendari  
 Sessió 1   divendres   15/03/2019   1630   1830 
 Sessió 2   divendres   29/03/2019   1630   1830 
 Sessió 3   divendres   05/04/2019   1630   1830 
 Sessió 4   divendres   26/04/2019   1630   1830 
 Sessió 5   divendres   10/05/2019   1630   1830 
 Sessió 6   dimarts   14/05/2019   1630   1830 
 Sessió 7   dimecres   26/06/2019   1630   1830 
  


Generalitat de Catalunya
Departament d'Educació
Pla de formació permanent